09 juni 2010

Dagens Vernissage

Fick en inbjudan på skolgården idag.
Mathias Johansson på Gallery Lars Bohman.
Fotografier av Louise Bourgeois.
Galleriet öppet idag från 13:00
Men kom typ 16:30 då är jag där .. sa han.
Jag har sagt det förut.
Vernissage är inte min stora grej.
Men Mathias, Bourgeois och Bohman ..
Hrmf .. känns som lite vin på vägen kan övervinna det mesta!!

Dessutom ska det bli kul att se hans foton.
Dom var utställda på Bohmans för typ tio år sedan.
Men då missade jag ...
Vet att Moderna köpt in fem av dom.
Att dom vandrat runt i så in i Norden!!


Sa jag Bohmans på Sturegatan?
Sturegatan runt hörnet.
Slipper man taxikonstnaden hem också :)

"SHOWROOM
We are showing Louise Bourgeois, photography by Mathias Johansson at our Showroom on Sturegatan 36. Open June 8-June 19, Tuesday-Friday 12am-6pm and Saturday 12am-4pm "

***

2 kommentarer:

  1. M J är inte bekant, det klingar i alla fall inte...

    Men frid över hon Louise, spindeln är det första jag tänker på. Men hon har gjort mycket fint hon.

    Krypavstånd tamefan! :-)

    SvaraRadera
  2. Nej han är inte så bekant, jag googlade lite för att se .. men intet!!

    Krypavstånd sa spindeln!!

    SvaraRadera