06 juni 2010

Dagens Mobila

Mobila galleriet på Skeppsholmen.
I skuggan av Moderna ...








Även barn är ju mobila.
Ibland lämnar dom skeppets holme ...


Förhoppningsvis är rasismen också mobil.
Demonstranter är i alla fall mobila.
Häromdagen var dom på Sergelstorg idag på Karlaplan.
Då var det mot Israel idag mot rasismen ...
Båda lika viktiga!!


Sa jag Nationaldag?
Då passar det väl med att Försvarsskolan beskyddar Svea torn!!


Sa jag Björn Borg?
Sa jag Edberg?
Sa jag Wilander??
Fortfarande lite större än Robin!!

***

2 kommentarer:

  1. ..den andra uppifrån...vem?

    Lika viktiga, absolut!

    Nationaldag...på en garagevägg nära mig en ickesvensk flagga. Texas har fina färger på sin! Hahahaha! Grannarna gillar inte sånt :-)

    SvaraRadera
  2. Gunnel Boman.

    Absolut lika ...

    SvaraRadera