27 november 2010

Dagens Inför

Egentligen borde jag inte skriva det här.
För när jag gör det går det utför.
När jag skriver inför .. förlorar HVi.
När jag inte gör det .. vinner HVi.
Men nu kan jag inte låta bli.
För möter vi serieledarna på hemmaplan.
Då måste det åtminstone nämnas :).
Kommer "gräddan" .. måste man ju nämna det ...
.. eller om det var grädden??

Och precis som med horkarlen ...
.. det är arbetslinjen som gäller ...
.. eller om det var arbetsinsatsen???

Vad är det då som talar för de vackert mörkblå?
ALLT!!
Hemmaplan.
Revansch.
Hörnflaggorna.
Tröjfärgen.
Skridskoskydden.
Dagens datum.
Wikegård


Jag kan inte tänka mig annat än att dagens ord blir islossning!
Det lossnar is för många idag.
Bremberg, Davidsson ...

HVi HVinner med 6-2 ...
Skål Tamefan

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar