28 november 2010

Dagens Karameller

Många karameller blir det.
Om dagen är som igår.
Två sålda alster.
Ett oavgjort bandyresultat.
En säker hemmaseger för HV71.


Goosevisionen
visar
HV71-SAIK 4-1



Sa jag det.
Sa jag helst.
Helst skulle jag velat lägga ut rörliga bilder från Zinken.
Men bandy??
Men en stillbild då??
Från Zinken??
Nja sa de svenske sportjournalisterna.
Vi jobbar hellre med damboxning ...
Damboxning det är stort det!!
Vill man se bandybilder.
Ja då får man som vanligt vända sig till expertsidorna ...
Där kan man bildmässigt njuta av det gröna undret ...
För visst ska Hammarby vara glad att dom fick en poäng!!

foto från

Textmässigt kan jag inte klaga på den svenska pressens bevakning ;).
Textmässigt finns ju alltid TT ...
.. och TT kan ju alla använda sig av :)
TT är ju alltid bra när man måste nämna sporternas sport ...
"Patrik Nilsson ordnade så att Hammarby fick oavgjort hemma mot Vetlanda. Skyttekungen dammade in tre mål, därav matchens två sista när Hammarby gick från 3–5 till 5–5."

Och då har jag ju inte ens nämnt att hon Gynning ramlade av ...
.. det är bara att hoppas att hon aldrig mer kommer upp.
Då kanske bandyn får lite större plats ...

***

2 kommentarer:

  1. Skicka Gynning till damboxningen så kanske... 1, 2, 3, 4 ....

    SvaraRadera
  2. Ingen dum ide vi slår ihop alla påsar

    SvaraRadera