09 februari 2011

Dagens Ljus

Fram till alldeles nyss var det en ljus dag.
Riddarholmen och Brandkontoret vadade i motljus ...

Riddarholmsljus


Brandkontorsljus

Man fick sig en skyltfönstershälsning.
Dagens sanning.
För det är ju jag, som är du ...

Fyndade på Postmuseet.
Nu 149:- har kostat 320:-


Men så kom då mörkret.
VBK förlorade klart på Sävstaås.
7-4 .. vi hade 3-3 i paus.
Alltid nåt, sa Bill.
Men Sävstaås förblir en mardrömsarena.
När kommer hallen till Bollnäs???
Men mörker vill gärna övergå till nattsvart.
Hammarby och Broberg la sig platt.
Hammarby torskade mot Sirius på hemmaplan.
Inte ens han Hansson kommer att kunna förklara det!
Broberg gav sig väldigt enkelt mot Västerås.
Lägg därtill att Kungälv vann igår ...
Det är knappt jag vågar läsa tabellen.
Jag läser den imorgon.
Eller så väntar jag till fredag.
Efter det att varenda jävel har varit på Kullen!!

Så får det bli.


***

2 kommentarer:

  1. Åck inga tomtebloss synes, kanske våren är på väg till myskolandet svedala?

    http://www.youtube.com/watch?v=i7UscGkQwR0

    SvaraRadera
  2. Våren är hlt klart på väg, jag gick förbi Centralen och där annonserades just det tåget ...

    Men ljuset?
    Är inte just AS&G lite brända i kanterna??

    SvaraRadera