09 mars 2011

Dagens ENFALL


Enfall är ingen gång.
Men två fall är två fall ...
Och HVi föll idag för andra gången mot AIK.
Ofattbart.
Ospelbart om man tänker oddsmässigt.
Mållösa fick HVi lämna Hovets isyta.
3-0 till AIK och 2-0 i matcher??
Minns ni året 1995?
Året då HV71 tog första guldet.
Då slutade vi åtta i serien och slog ut ettan Djurgården!!
Huvva, huvva.
Säger som TV-sporten.
Vad är felet med HV71??

Än värre är ryktena på bandyfronten.
Både Löfstedt och PG på väg bort från den gula truppen.
Löftstedt till Sandviken och PG till Villa??
Dessutom skriver man att Knutson ser sig om??
Vad gör Wilsborn?
Vad gör sponsorerna??
Nu räknar jag med att ledningen agerar.
Fast och snabbt.
Nej f'låt.
Inte Fasth.
Fasth har vi redan för mycket av ...
Tar det från början.
Nu räknar jag med att ledningen agerar.
Kraftfullt och snabbt.
Köper hem Edlund och ...

Sa jag Edlund?
Edlund gjorde tre mål när SAIK spelade bort Hammarby!
3-0 i matcher till Sandviken och svenska mästarna är borta!

Sa jag värre.
Det kunde vara värre!!
Sa jag trots allt.
Tros allt står det ju bara 0-2 i matcher ...


***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar