08 mars 2011

Dagens Slutspel

Ikväll är det dags för talangfabriken igen.
Då lär det inte se ut som i Kinnarps igår.
Ikväll sitter inga gula fast på isen!
Ikväll lär det gå undan för hundan.
Vetlandas P18 mot Västerås dito.
Hemma på Kullen.
J18 SM-slutspel.
Jag är lika övertygad som jag var inför ...
Detta kan bara sluta på ett sätt.
Sen är det retur på torsdag.
Då snackar vi en annan match ...
Men ikväll vinner VI med 6-2.
Sanna mina bandyrör!



Apropå slutspel.
Om någon missat det.
HV71 igår ...
Passar med en repris ...
Inte ens AIK.
Man slår inte ens AIK om man spelar huvudlöst.


Jag sa fast.
Fast på isen.
Fast jag menade Fatsh!!
Känner att Fasth lär få en Ledin över sig några gånger ...
Det återstår ju minst sex matcher.
Och det kan bli sexmatcher för Viktor :)
Ge han vad han tål.
Ge han vad han förtjänare ...
Revansch!!

Sa jag J18 eller P18??
Det är frågan.
Jag vet inte.
Egentligen är det skit samma.
Men rätt ska ju vara rätt, även när det dags för Dagens!!
Ska det vara J18 eller P18??



***

4 kommentarer:

  1. Ph-gult vinner i längden,
    på bredden
    på höjden
    tvärsöver
    längsefter

    SvaraRadera
  2. Vad händer om man retar en gås?

    SvaraRadera
  3. Man får gåsskit i brevlådan!!

    SvaraRadera