02 maj 2011

Dagens Rubrik


Härliga "Svenskan"!!
Lite längre ner i texten ...
"Enda förändringen blir att AIK:s succémålvakt Viktor Fasth gör VM-debut mot Österrike på måndagskvällen och ersätter Erik Ersberg ..."
Vet inte med dig!
Men humbla jag tycker att detta är en förändring??!!

Sa jag ödesmatch?
Ödesmatch mot Österike.
Jippi!!
Ännu ett bevis på att Hockey-VM lever ...


Sa jag överens.
Mårts och jag.
Vi är byggnadstekniskt helt överens ...
"Jag tycker inte att vi ska riva för mycket ..."

***

2 kommentarer:

  1. Helt rätt, byta målis räcker, kan ju inte rå för att Norge e bättre eller hur?

    SvaraRadera
  2. Det är som med det mesta här i sportlivet .. inställningen är viktigare än vem vi inställer i målet!
    Men Fasth stoppade ju svenska mästarna så nog kan han stoppa Österrike ...

    SvaraRadera