10 juni 2011

Dagens Ölkultur

Stockholm nyligen ...
Studentfirare.
För dom har tagit studenten.
Fy fan vad dom är bra.
Tycker dom ja.
Men inte jag.
Inte moi.
Jag klagar direkt hos Skolverket.
Hur fan kan man få slutbetyg om man inte har ölkultur på schemat
Öl är till för att drickas ...
Fa Van hälla ut öl??!!
Hälla ut??!!
Skolverket.
Någon.
Hallå!!!

Studentflak

Studentflak

Sa jag det??
Sa jag skolavslutning??
Just det idag.
I Storkyrkan.
Kan inte tänka mig annat än att det blir litta lugnare!
Inget ölspill där inte ...



Sen återstår endast två halva konferensdagar.
MOAHAHAHAHA ...

Sa jag 15 augusti ...

***

4 kommentarer:

  1. Sjukan heter avund...

    En liten tröst dock, efter den 15/8 har jag mitt kvar! Moahaha!!!

    SvaraRadera
  2. Vi unnar dig alla mörka och kalla lediga dagar!!

    SvaraRadera
  3. Bobo Slake11/6/11 00:18

    http://www.youtube.com/watch?v=6ivqmftENbU&feature=related

    SvaraRadera
  4. The Hounds .. det var tider det :)

    SvaraRadera