21 januari 2012

Dagens Avgång

Läser i bladet ...

"... Mot den här bakgrunden lämnar jag med omedelbar verkan uppdraget som tränare för Sveriges bästa hockeylag HV71. Jag vill inte stå i vägen för den nystart som både HV71 och Hockeysverige behöver.
Jag kommer att ge mitt fulla och helhjärtade stöd till min efterträdare – en efterträdare som jag är övertygad om kommer att prestera bättre och som kan samla den vackert mörkblåa truppen.”

Va?
Fel??
Avgångsfel??
Jag trodde det var ...

VU reste stenen och reste den i Piece!

***

3 kommentarer:

  1. Men hade akuratom sagt vad han menade någonstins mellan nio till elva eller kanske fjorton ord. Vad skulle hans sagt då och hade det funnits mer kraft då.

    Länge leve ....mosevisionen ...

    SvaraRadera
  2. Länge leve mosebaskerna. Vinterspoit är bästa när sverige är some tt skämt ...

    http://www.youtube.com/watch?v=YLkWRiRc4W8

    SvaraRadera
  3. Men så är också Mosevisionen ett Kungaomdöme!

    SvaraRadera