13 december 2017

Dagens Gif


Hur var det dom sjöng dom där röda bönorna?
"Om du lämnar mig kommer jag säkert å dö"
Här ovan i denna korta filmsekvens är det faktiskt tvärtom.
Om du lämnar mig kommer DU säkert å dö ...
Verkligheten överträffar alltid överliggaren och dikten, sa han Strindberg ...

F´låt va sa du?
Hela texten?
Aha.
Okej ...



OH CAROL 

Oh Carol
Jag är bara en idiot.
Älskling, jag älskar dig,
trots att du är grym mot mig.
Du sårar mig,
och du får mig att gråta.
Men om du lämnar mig,
kommer jag säkert att dö.
Älskling, det kommer aldrig att finnas någon annan,
för jag älskar dig så.
Lämna mig aldrig.
Säg att du aldrig går din väg.
Jag vill alltid ha dig som mitt söthjärta,
vad du än gör.
Oh Carol
Jag älskar dig så.
Du Kalle
Du är bara en idiot.
Du älskar mig,
trots att jag är grym mot dig.
Jag sårar dig,
och jag får dig att gråta.
Men om jag lämnar dig,
då skulle du säkert dö.
Älskling, det kommer att finnas andra,
trots att jag älskar dig.
Lämna mig gärna.
Gå din väg.
Jag vill inte ha dig som mitt söthjärta,
vad du än gör.
Du Kalle,
jag älskar inte dig.


F´låt va sa du?
Musikvideon?
Aha!
Okej ...



***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar