22 januari 2006

Radiosporten svarar på sugande kritik

Säga vad man vill om Radiosporten.
Vilket jag gjorde :-)
Men en sak är säker.
Snabba svar på mail ...
.. det får man iaf.
Det tog endast 10 minuter ...
Det ska han ha all heder för.
Han redaktörn.

Hej!

Läste din blogg om Radiosporten.

Kan hålla med om att vi skulle ha sagt ställningen i bandy lite tidigare. Men att vi är på skidtävlingar direkt när svenskarna verkligen har chans att vinna ser jag inte som något underbetyg, tvärtom. Det är väl bl a på de stora tävlingarna vi ska vara på, eller?
Sen att svenskarna ramlade, det kan iallafall inte jag hjälpa.
Men jag borde ha sagt Vetlandaresultatet tidigare, det håller jag med om, men man gör inte alltid allting rätt.
Och möjligen är det en lite drastisk slutsats att vi inte längre är att lita på när vi gör ETT misstag. Dessutom är vi ju direkt från övriga tre macher med start 17.00.

Hoppas du kan komma över detta:)

Mvh Daniel Alling, programledare under den aktuella tiden söndagen 21/1 2006



Och visst kommer jag över det!
Då är det värre med förlusten!

Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

  1. Problemet med Radiosporten är just att man rapar bandyresultat ALLDELES för ofta. Det kan få mig att byta kanal.

    Bra att du fick svar dock :)

    SvaraRadera
  2. tommy:
    Kan hålla med dig ... iaf om motståndarna hela tiden gör målen.
    eller om dom rapporterar in alla mål i handboll eller basketboll, men när det gäller bandyn har jag högre tolerans ..konstigt nog!

    Snabba svar är alltid kul!
    Det visar iaf att dom bryr sig om sina lyssnare.

    SvaraRadera
  3. tommy:
    Nu ska vi inte vara såna :-(
    För då kommer jag och river upp hela din planerade plantering :-)
    Bara för att vi tog ett steg i rätt riktning, var det inte ett fall framåt???
    Men nu väntar ett uppehåll för VM, men efter VM är det "di gules" tid!
    Ju närmare påsk vi kommer ju bättre blir vi!

    SvaraRadera
  4. Keep keepin' 'em on their toes, Mr J!

    SvaraRadera
  5. fronning:
    Exakt!
    Det är det jag gör, se svar på din tidigare post!
    Se vuca och sedan dö!

    SvaraRadera
  6. Välkommen att riva, om du hittar hit ;)

    SvaraRadera
  7. tommy:
    Ingen trädgårdskonst ...
    Den snyggaste trädgården, som dessutom är full med golfbollar.
    Känner du hur det bränns under snömassorna ..
    Jag är nära nu.

    SvaraRadera