02 juni 2006

Jag en tippare ...

Superettan.
Vilken bedrövlig serie.
Dom spelar ju som kråkor.
Spelar ju inte alls som vi experter säger?.
Fel lag vinner hela tiden.
Man kan inte ...
Jag är ledsen Buster.
Men.
Man kan inte ens lita på Landskrona :-)















Nåväl.
I sådana här lägen.
Med endast 3 av 8.
Då är det tur att han fronning finns.
Hooonåm kan man alltid lita på.
Han är alltid sämre :D
Ett av åtta ... Hahaha

Nu fronning.
Vårens sista ...
Sen blir det VM-tips ...




Andra bloggar om: ,

8 kommentarer:

  1. Jag sa ju att det inte var jag utan han tärningen som bestämde!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag bryr mig inte om hur du gör för att vara sämre än mig, bara du är det!

    SvaraRadera
  3. den nya tärningsraden: 2,2,1,2,x,1,x,2

    SvaraRadera
  4. Funderar på om det inte vore bättre att du provade med "Google Fight".

    SvaraRadera
  5. Jo, det kan man ju oxå göra men tärning går snabbare ju.

    SvaraRadera
  6. Tärningen slog iaf rätt på J-södra .. alltid något!
    Än så länge håller du jämna steg!

    SvaraRadera
  7. Är det inte t o m så att tärningen och du ligger lika inför den sista matchen? :)

    SvaraRadera
  8. jo nog är det sant alltid.
    och.
    jag håller på mjällby ...

    SvaraRadera