04 juni 2006

Trumslagare sökes ...


"Trotjänaren Kaspari Barota har valt att sälja sin trumma, nu när han lägger ner sin karriär som "takthållare". Kaspari har fått order från läkarna att lägga av med trummandet pga. sjukdomen tinnitus.

Skönt att se att det är läkaren och inte läktaren som gett ordern!
Men.
Är den till salu eller Salo?
Ska Salo sluta i Frölunda?
Ska han bli vår nya trumslagare?
Huvva!
Nåväl ...

Trumman finns iaf att köpa på Blocket ...

via hv-bloggen

Andra bloggar om: , , , ,

48 kommentarer:

  1. Dottern och jag satt precis under trumslagarpojken en match i Linköping så jag skall nog gå in på Blocket och köpa till mig trumman så att man slipper tinnitus!!

    SvaraRadera
  2. Hej på er alla.
    Ni bara klagar och glagar på kasparis trumman,
    Vi saknar dig kaspari och din trumma. ingen kan bli som han
    Vi älskar dig kaspari
    Lotta

    SvaraRadera
  3. lotta:
    Du ska inte bry dig om min brors, han håller ju på LHC, så han har inte bara dålig smak, han är fullständigt omusikalisk också!!

    SvaraRadera
  4. Jag saknar Kaspari och hans dunamits trumman,
    han är bäst
    Eva j.

    SvaraRadera
  5. eva:
    För din skull uppdaterade jag bilden, så då förstår du kanske vad jag tycker .. :)!

    SvaraRadera
  6. jag saknar ochså trumman i kinnarps arena.på 70 talet kom den första trumman bamse till rosenlund kinnarps arena.från 80talet tll 87 trummade kaspari på sin trumma.kaspari tog över efter bamse 1978 när klapp o klang dog.han var med fem år i klapp o klang och tre år med north bank. det var de 8 bästa åren som jag någonsin vatit på hockey.jag saknar verkligen kaspari. hälsningar maria i före detta klapp o klang kasparis bästa fan

    SvaraRadera
  7. jag uppskattar verkligen den nya bilden. tack så mycket för den.hälsningar eva kram till kaspari

    SvaraRadera
  8. Puss och kram kaspari var än du är.
    din idol Jessika
    jag saknar dig.

    SvaraRadera
  9. jessika:
    Nu är det bara att hoppas att han Kaspari läser min blogg :), så att han får all värme!!

    SvaraRadera
  10. Hej på er all trogna fans där ute.
    Jag ville bara tacka för alla varma ord jag fått från er alla. Saknaden efter trumman Hv o er alla är stor. Men jag fann en större kärlek i Umeå o har nu flyttat dit. Men jag kommer aldrig glömma alla roliga år som gått på läktaren med er alla underbara människor, och mitt lag släpper jag aldrig. Det finns i mitt hjärta vart jag än bor o slår för fullt. Tack för alla trevliga o roliga år vi alla trogna fans har haft tillsammans många kramar Kaspari

    SvaraRadera
  11. Trumman finns numera hos vaktmästaren "Tjuren" på Kinnarps Arena där den kommer stanna i tryggt förvar för alltid.
    hälsningar till er alla
    Kaspari

    SvaraRadera
  12. Vi saknar dig och din trumma Barota
    kram.
    Nora J.

    SvaraRadera
  13. Vi saknar dig och din trumma Barota.
    Kram.
    Nora J

    SvaraRadera
  14. Vi får hoppas på vinst ikväll trots att trumman inte längre är med ...

    SvaraRadera
  15. vi saknar kaspari och hans trumma ändå..
    Nora.

    SvaraRadera
  16. Salim Ab.9/11/09 20:36

    Hej jag heter Salim,
    Jag har en fråga,
    Från början
    Var ifrån kommer Kaspari Barota?
    Häls.
    Salim Ab.

    SvaraRadera
  17. salim:
    Jag vet faktiskt inte, kanske någon av de som tidigare har kommenterat vet mer, annars får du googla och se om du hittar något matnyttigt!

    SvaraRadera
  18. Kaspari Barota29/11/09 19:51

    Hej.
    Jag kommer från Libanon,från en liten by i berg, min by heter Bahamdoun Villag, 2 och en halv mil från Beiruth.
    Tack för mig.
    Hälsningar
    Kaspari.

    SvaraRadera
  19. Kaspari:
    Tack för att du tog dig tid!
    Som du kanske förstår på alla kommentarer är du oerhört saknad!!

    SvaraRadera
  20. God jul och gott nytt år Kaspari
    Önskar
    Tina.B

    SvaraRadera
  21. GOD JUL
    OCH
    GOTT NYTT ÅR
    ÖNSKAR
    NORO.J
    Kraaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm

    SvaraRadera
  22. tina/nora:
    Hoppas han ser detta och en riktig och ett riktigt till er, till Kaspari och till HV71

    SvaraRadera
  23. Lena och Anders.S22/12/09 19:18

    God jul och gott nytt år Barota
    Önskar
    Lena och Anders.S

    SvaraRadera
  24. Hej, Hoppas du du får en trevlig Julhelg ,

    GOD JUL o GOTT NYTT ÅR Önskar
    Petra o barnen

    SvaraRadera
  25. Gott nytt år Kaspari!!

    SvaraRadera
  26. Liam o Olivia24/12/09 09:30

    Ät nu ordentligt, så du kan trumma på magen.

    GOD JUL! Önskar Liam o Olivia

    SvaraRadera
  27. kaspari Barota24/12/09 18:56

    Hej på er alla.
    Tack detsamma till alla som skriver till mig
    God jul och gott nytt år på er alla

    till.Joephzonhn
    God jul och gott nytt år
    önskar kaspari

    SvaraRadera
  28. kasapri:
    Tack och en riktigt God Fortsättning och ett Gott Nytt!!
    Det känns underbart att vara en länk mellan dig och dina fans :)!!

    SvaraRadera
  29. hej kaspari anna o jag mia önskar dej ett riktigt gott nytt år.vi jobbar nu till kl fem ha det så jättebra. kram kram

    SvaraRadera
  30. Tack detsamma Mia,
    Hälsningar från kaspari.

    SvaraRadera
  31. tack detsamma Anna
    hälsningar från kaspari

    SvaraRadera
  32. Tack detsamma josephzohn
    Hälsningar från Kaspari

    SvaraRadera
  33. Gott nytt år Kaspari.
    din idol för alltid.
    Många pussar och varma kramar
    Nora

    SvaraRadera
  34. Emma och Sara8/3/10 19:56

    Hej kaspari.
    Vi saknar dig Barora.
    Emma och Sara
    Puss och kram.

    SvaraRadera
  35. emma/sara:
    Idag skulle vi behövt flera hundra Kasparis som trummat sönder hela Läkehålhallen :)
    Jävla Brynäs!!!

    SvaraRadera
  36. Igår var det möte. Vi kan med glädje berätta att Barota är på väg tillbaka till jönköping.
    Du Josephzohn.
    HV hade en tränings match med Brynäs hehe,nu är det SM som gäller.
    hälsningar
    Emma

    SvaraRadera
  37. Låter väl som en lysande nyhet!!!

    Nu är det slutspel som gäller, nu ska vi visa han kärringen Berglund och hans spelare i TIK var det småländska hockeyskåpet ska stå!!

    Nu ska vi trumma på ...

    SvaraRadera
  38. Nu har vi visat kärringen berglund hur man spelar hockey och nu väntar vi bara på att utklassa dom andra.

    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  39. Vi liksom bara trummar på!!!
    Och nu ser vi bara fram emot finalen :)))

    SvaraRadera
  40. jag o min dotter vill tacka dej kaspari för sittplatsbiljetterna som du ordnade.jag fick tips på jobbet att du kunde fixa det. du är helt underbar nu får vi se matchen som vi trodde att vi skulle missa. tack snälla för att du är så omtänksam. kram från birgit o rebecca.

    SvaraRadera
  41. JOHANNA MED KOMPISAR29/4/10 13:48

    VI VILL BARA TACKA BAROTA NU EFTER SÄSONGEBS SLUT.TACK FÖR ATT DU SLÄPPTE IN OSS PÅ MATCHERNA. UTAN DEJ HADE VI INTE FÄTT SE EN SÅN UNDERBAR HOCKEY. ALLA MINA VÄNNER ÄR SÅ GLADA OCH TACKSAMMA MOT DEJ. MÅNGA HÄRLIGA HÄLSNINGAR FRÅN JOHANNA MED KOMPISAR KRAM TILL DEJ BAROTA

    SvaraRadera
  42. hej jag bara undrar hur mycket makt
    kaspari har på matcher.jag o mina kompisarstår i kö en och en halv timme innan matchen för att köpa biljetter medans kaspari kommer ut o hjälper 3till fyra personer in. de går bara förbi vakten som bara böjer på huvudet.jag ser honom göra så varje match.jag tycker kaspari är en riktig diva som hjälper så många tjejer att komma in på varje match.
    Mikael J

    SvaraRadera
  43. hej Mikael.jag heter jessica du är bara avundsjuk på att vi blir insläppta på matcherna.kaspari har släppt in folk i alla år. han har ingen makt han är bara så fruktansvärd populär och vi älskar honom jättemycket.han är våran kära lilla mascot. så sluta klaga på honom han är en riktig kär vän.
    hälsningar jessica med många vänner. många kramar till kaspari från oss alla.

    SvaraRadera
  44. hej Mikael.jag heter jessica du är bara avundsjuk på att vi blir insläppta på matcherna.kaspari har släppt in folk i alla år. han har ingen makt han är bara så fruktansvärd populär och vi älskar honom jättemycket.han är våran kära lilla mascot. så sluta klaga på honom han är en riktig kär vän.
    hälsningar jessica med många vänner. många kramar till kaspari från oss alla.

    SvaraRadera