17 september 2006

Jag Mål (inte) illa längre ...

Målilla.
Från att ha varit ett hatobjekt :-)
Till de nya favoriterna.
På en vecka, typ ...
Det som behövdes idag.
Om man nu är intresserad av fotboll.
Fotboll när den är som bäst.
Fotboll långt från de stora arenorna.
Om man nu är intresserad av "la Squadra Verde"?
Då blev dagens omgång en vinstlott.
Vi gjorde våran plikt.
Vi slog Bankeryd på "Vallen".
Lugnt och städat.
2-0.
Tre poäng till oss!
Sen till goa härliga Målilla.
Laget som gör vad som faller bollen in.
Målilla GoIF.
Målilla slog Hovslätt!
Noll poäng till Hovslätt.
Ja du läste rätt!
Noll poäng till Hovslätt!
Vilket ger följande tabelläge







Följande matcher återstår.
19/9 - omg 15
Hovslätt - Vimmerby - mitt tips 2

23/9 - omg. 21
Moheda - Vetlanda FF - mitt tips 2
Tranås - Hovslätt - mitt tips 1

30/9 - omg. 22
VFF - Vimmerby - mitt tips 1
Hovslätt - Gunnebo - mitt tips 1
Skillingaryd - Moheda - mitt tips 2


Ger följande sluttabell
1. Vimmerby - 51 p
2. Vetlanda FF - 41 p
3. Moheda - 39 p
4. Hovslätt - 37 p

Vad säger du lagledare Palmberg?
Ser det inte bra ut?
Vad säger pappa "Netto"?
Har vi inte ...
.. alltid varit bäst när det gäller.
.. alltid haft lättare mot spelande lag.
.. alltid varit ett höstens lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar