29 september 2006

Två stora skäl till att fira ..

Anita Ekberg.
La Ekberg.
1951 års miss Sverige!
Grattis.
Hon Ekberg fyller år idag.
Hurra, hurra, hurra ... hurra!
Jag kan komma på två skäl ...
Två stora skäl till firande.
Å då tänker jag inte på två filmer ...
Jag kan dessutom komma på ett skäl ...
.. till att hon inte firar i Vetlanda.
Detta trots alla fina bassänger ...
Jag firar henne ....
Jag firar henne med att reprisera ...
Gåsen Bio
presenterar
Anita Ekberg - The Movie




42 dagar kvar

6 kommentarer:

  1. Hurra! Hon må välan ändå vara förlåten att hon ej firande med er Smålänningar. Hon är ju trots allt skånska. Undrar om Mr DF kommer fira landsmaninnan...

    SvaraRadera
  2. p-e:
    Hon är förlåten.
    Vad skulle hon göra i en svart merca med fyra raggare i som drack folköl???

    Mr dante glömmer absolut inte att fira henne.

    SvaraRadera
  3. Tja, vad skulle INTE göra...

    SvaraRadera
  4. Hurra! i efterskott.
    Undrar om hon också är lite dagen efter?...

    SvaraRadera
  5. mrdante:
    La Ekberg är aldrig dagen efter den enda som är dagen efter är du ;-)

    SvaraRadera