25 september 2006

Lundh i fyran

Olof Lundh.
Fotbollsexpert.
Utfryst av Expressen.
Nu tillbaka i hetluften.
Mitt i smeten.
Grattis!
Som expert i TV4.
Med Zoran och Hedman.
Då behövs han Lundh :-)
Fotbollskanalen.
Hyfsad start.
Kan bli bättre.
Med en nykter kameraman ...
Kan det bli bra.

Olof Lundh.
Dessutom krönikör.
fotbollskanalen
Bra start.
Kan bli bättre ...
Framför allt bilden :-)
Framför Behrn Arena.
Klart det blir ett dåligt foto där!
Åk till Växjö om tisdag.
Framför Värendsvallen.
Blir alla bilder bra!

2 kommentarer:

  1. Tjena!

    Det är BernArena i Schweiz.
    Full kameraman? Nja, det är så ungdomen vill ha tv. Jag satt i studion så jag slapp åksjuka...

    SvaraRadera
  2. Hej schwejs.
    Bara så att vi är överens :-)
    Det är inte dig det är fel på, utan mer att jag tror att du gör dig ännu bättre med rätt bakgrund!
    Men ligger verkligen BernArena i Schweitz!
    Jag som trodde att dom hade flyttat Vinterstadion dit.
    Men ok.
    Prova då först med Berhn Arena in dem Örebro.
    Funkar inte det!
    Ja då återstår iaf bara gamla härliga östyskinspirerade Värendsvallen.


    Jo jag tycker också att det kan vara ballt med kameraåkningar.
    Men mer då vid större idrottsgalor, underhållningsprogram och rena rama musikvideos.
    Men är mer tveksam till det när det gäller studioprogram typ "Fotbollskanalen".

    SvaraRadera