09 maj 2009

Dagens Perspektiv

Läser i bladet ...

"– Jag kan inte komma på något bättre sätt. Skulle jag ha försökt diskutera psykvårdens behandlingsmetoder i min roll som före detta patient i stället för som konstnär, skulle jag återigen befinna mig i situationen där jag inte anses trovärdig."

"Att visa att vården inte står för en absolut sanning. "

"Om jag, som är frisk, riskerar att fara illa, tänk hur det är för dem som är sjuka på riktigt."
Anna Odell


Ibland är man glad att man har ballar av stål.
Ibland är man glad att man inte dömde för fort ...

***

7 kommentarer:

  1. När kommer domen, Stålballe?

    SvaraRadera
  2. stålballe2:
    Nu har ju inte jag den makten att utdöma straff, bara för att jag känner en och annan skum domare!
    Vare sig vården eller gåsen verkar stå för den absoluta sanningen :)

    Men jag läste i samma blad att beslutet om hon det blir åtal kommer i nästa vecka, håll ut!

    SvaraRadera
  3. Stålballe: Va, känner du han den däringa norrmannen?! Nä, den absoluta sanningen finner du endast hos den allsmäktige och allvetande Martin Klasch. Jag lovar.

    SvaraRadera
  4. Anna Odells advokat, fd JämO, Claes Borgström, har nu berättat i en intervju om det eventuella kommande åtalet mot henne.

    http://www.svenskbladet.se/halsa/index.php?alias=svenskbladet_moter_claes_borgstrom.html

    SvaraRadera
  5. pef:
    Men hallå honom känner väl alla?
    Men Martin Klasch?
    Vem är det?

    linnea:
    ????

    SvaraRadera
  6. Stålballe: Nänuj*vlar! Du leker med elden! ;)

    SvaraRadera
  7. Det är lugnt, jag får göra ett konstprojekt av det hahahahah!!

    SvaraRadera