07 april 2009

Dagens Ballar

Minns ni hon Odell.
Anna Odell!
Hon som spelade psyksjuk.
Sicket rabalder det blev.
Drevet gick.
Bl.a. kostnaderna!
Vem får betala?
Jag försvarar inte hennes konstverk.
Jag säger ingenting förrän jag sett det.

Har ni sett "Ballar av stål"?
Har ni sett "han Soneby"?
Jag såg ett inslag.
Han dricker vodka på en uteservering.
Egen medhavd vodka!
Får man inte göra.
Då kommer lagen ...
Kostnaderna?
Vem betalar för lagens utryckning?
Jag säger ingenting förrän jag sett humorn :)

Nu lämnar jag både Odell och Soneby.
Nu får dom klara sig själva.
Nu lämnar jag både Konstfack och alla ballar ...
Kvar blir Stål.
Och då tänker ju alla direkt på Staal.
Kim Staal.
Då blir det betydligt ballare!
För ikväll får han sitt stora genombrott!
Sitt stora genombrott i den vackra HV71-tröjan.
Sanna mina ord!

Sa jag HV71.
Sa jag hockeyfinal.
Just nu analyserar jag.
Återkommer strax med mitt tips ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Ballar av glas!!
    lyssan och läs.
    http://www.sr.se/sida/default.aspx?programid=2795

    SvaraRadera
  2. Ska bli ballt att lyssna och läsa!!

    SvaraRadera