13 april 2009

Dagens Repriser

Efter det att tuben ...
Alla 600 :(.
Den tunga vägen tillbaka.
Återuppladdar :)

Och då hittar man ju.
Läckerbitarnas läckerbitar.
Idag repriserar goosevisonen två!!
Först.
Reklamaren om Svea Hund.
Första gången visad redan 2007!
Och sanna mina ord.
Denna gång fick jag med hela ...
Förra gången missade jag både den "rundade toppen" och "margarinet" ...
Och det var ju synd.
Men nu.
I den oklippta versionen.
The uncut one!

goosevisionen
repriserar
Svea Hund på Göta Lejon



Sen till Eva Blom.
Filmen som hade premiär den 9 februari 2008.
- Har du sett Eva Blom??
Nej men polisbilen sågs senast ...

goosevisionen
repriserar
Koppartrans - Filmen som sätter dig i trans



Andra bloggar om: , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Man ska inte gråta över spilld bensin, speciellt inte om det är högkvalitativ, svensk bensin.

    Jag sa väl mac... Tack?

    SvaraRadera
  2. Koppartrans, är det inte det bensinmärket som har högst kultstatus??

    SvaraRadera
  3. Hos mig har det högst status i alla fall. Den snyggaste loggan av de alla.
    Caltex och Gulf som goda tvåor :)

    Apropå det, du hade ju en rätt schysst Caltexrulle uppe bland de 600. Repris?

    SvaraRadera
  4. På tal om YouTube, om du inte vill ha den där irriterande bannern med titeln högst upp på de inbäddade videorna ska du lägga till &showinfo=0 i html-koden.

    Exempel: (filmens kod)=sv&showinfo=0&fs=1&rel=0

    SvaraRadera
  5. Caltex och Gulf är ju barndomens ..
    Farfar alltid Caltex, farsan alltid Gulf, morfar alltid Shell :)

    Caltex ligger redan där ute ...
    Vänta lite ...
    Hang on

    Caltex gås tubenTACK för bannertips ... kör vi från och med nu :)

    SvaraRadera
  6. Det funkar, men mystiskt, mystiskt på en del som jag laddade upp nyligen (Milda Makter och Märta) finns det ingen banner??

    SvaraRadera