13 april 2009

Dagens Opacity

Det var ett tag sedan.
Men det har varit så mycket annat som kommit emellan??

Men nu.
Idag.
Just nu.
Dags igen ...
Den långa opacityserien gås on änd on ...
Vem är jag idag?


Hrmf.
Just det ja.
Vem är han, för det är en han.
Vem är han som står på enklare sidan planket?
Vem är han som vill in i finrummet??


gåsen ...
.. när det osynliga blir synligt.
gåsen ...
.. den spöklika blåggen ...

Sa jag det?
Sa jag tvättstugan.
Efter det ... den årliga .. den årliga träningsrundan .........
Man vill ju komma i badbrallorna ...
Eller rättare skrivit.
Jag vill slippa ännu en utgeft!

via


Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. anna:
    Svårt att veta?
    Är han din pappa eller inte?
    Hela världen står i lågor.
    DNA-testet får avgöra.
    Jag skickar upp ditt svar till videogranskaren i Lindab Arena :).
    Svaret får du i en brevlåda nära dig!!

    SvaraRadera
  2. Lill-Kenta13/4/09 16:57

    Är det en bitter en??

    SvaraRadera
  3. lill-kenta:
    Det är lite för tidigt för ledtrådar, men ... :)

    SvaraRadera