19 april 2009

Dagens Seriepremiär

Vetlanda FF gås seriepremiär.
Vetlanda FF gås Division 3 Sydöstra Götaland.
För andra gången på kort tid.
Vetlanda FF är långt från grusplanerna.
För andra gången på kort tid.
Vetlanda FF är mycket nära de stora arenorna ...
Förra gången.
Hrmf.
Men den här gången är vi betydligt bättre räfsade.
Den här gången vet vi vad som gäller.
Nu är vi förberedda på blod, svett och tårar.
Den här gången ska vi hänga kvar!



Årets seriepremiär spelas hemma på Vitavallen.
Vi möter det för mig helt okända FK Älmeboda/Linneryd.
Läser på en blogg nära dom ...
Enligt alla experter på denna serie hamnar Ä/L näst sist ...
Med endast ett lag efter sig ... Vetlanda FF.
Enligt alla experter hamnar vi sist!!
Vetlanda FF sist, hahahahaha.
Tillåt mig småle!
Huvva, huvva.
Hrmf.
Snacka om tändvätska.
Och/Men/Kanske därför känns dagens match extra viktig.
Redan idag kan vi visa var det småländska fotbollsskåpet står.
Redan idag kan vi visa alla pelargonodlare till experter ...
Redan idag kan vi ta säsongens första trepoängare.
Redan nu tror jag mer på Nordic Bet
Oddset där är just nu
1. 1,85 x. 4,30 2. 2,80

Kan vi, vill vi, törs vi
Törs vi bara så vinner vi.
Sanna mina ord.
Sanna mina tips.
Vi vinner med 2-1 ...



Sa jag det?
Sa jag 17:00
Då kör vi över dom ...



Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Enligt folkry på stan finns det 45 gröna hjärtan och du är en av dem. Den gamle är på Vallen nu

    SvaraRadera
  2. Men inte du??
    Fattar inte att gålwire inte servar med division tre-resultaten?
    Dom måste ha missat att FF gått upp :)

    SvaraRadera