27 april 2009

Dagens Ridå

Sleipner - Öster 2-1
Lettland - Sverige 3-2! (Visserligen efter straffar)
Men ändå.
Men hallå!

Ibland undrar man.
Varför gick jag så tidigt.
Varför.
Varför.

För ska sanningen fram.
Jag tog mitt foto innan ...
Innan år noll.
Innan Jahre Null ...


Sa jag ibland.
Ibland är man glad att man är smålänning.
Tänk om.
Å daj hemska tanke.
Tänk om jag betalat 40 spänn ...

Ryktena går.
Dom är ej bekräftade.
Swedbanks direktörer badar i fontänen??
Vad fick dom för odds på en lettisk seger??

***

4 kommentarer:

  1. Ska man skratta eller gråta. HAHAHAHAHAHA!

    SvaraRadera
  2. Ibland vet man inte vad som är bäst :)))

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att stanken är bra. gåsen vet vad och när han är mer än bra? Nu är du bäst nästan i hela Emå-dalen. Icke krav på kvalitet. Dueél på whitala caffe. Metropolen hänger med.

    SvaraRadera
  4. Bäst i hela Emådalen, man tackar, det är ju en kvalitetsdal det!
    Och vem brys sig om kvalité när det finns kvantitet??

    SvaraRadera