12 april 2009

Dagens Olga

Olga Kurylenko
Nyligen i den senaste Bondfilmen.
En film som knappats är värd att betygsättas.
Bond var bättre förr.
Sanna mina ord.
Numera känns det som ... :)
Och det är inte min bandybägg det.



Men tillbaka till Olga.
Olga Kurylenko.
Denna wundersköna kvinna!
Eller Iris som hon heter i filmen L'annulaire
"The Ring Finger" från 2005.
En grymt bra film.
Enligt min humbla mening en grymt bra film.
Japanskt och fransk på samma gång.
Japanskt lugnt berättande och fransk sensualismmmmm ...
Hemlighetsfull ... konserverande magisk!
Sjömannen???
Alain Duplantier foto är så snyggt, så snyggt!
Och både Olgas och Marc Barbés skådespeleri äger!
Detta är en film!
Detta är film!

Huvva, huvva.

Sen som lax på lökarna.
Beth Gibbons från Portishead har gjort musiken.
Nu snackar vi mästerligt!



lö träjler

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Åh..tack för det tipset.
    Gillar uttrycket " enligt min humbla mening" :)

    SvaraRadera
  2. Enligt min humbla mening är filmkanalen Silver en himbla bra kanal!!
    Mycket fransk, mycket udda, independed heter det välan :)

    SvaraRadera