24 april 2009

Dagens Hemska

Hur kan man bara göra så här?
Hur kan man bara utsätta två skönheter med detta?
Eller ska jag skriva tre?
För i skrivande stund sitter jag under Marilyn ...

Du hemska hemmasylta.
Så här är det varje gång Djurgården spelar fotboll på Stadion.
Du hemska hemmasylta!
Då kommer dom upp.
Du hemska hemmasylta!!

Som väl är.
Som väl är det inte så ofta dom gör det.

Sa jag det?
Sa jag att Brommapojkarna leder med 1-0 ...

Sa jag löparbanor.
Behåller vi löparbanorna.
Då lämnar Djurgården Stadion!
Läste det någonstans.
Får Stadion behålla sin löparbanor, då lämnar ...
Du härliga tanke.
Ni härliga löparbanor.
Behåll löparbanorna ... :)))
*
*

4 kommentarer:

  1. Nu ska du inte vara elak och sparka på dom som redan ligger! Var håller Öster till förresten?

    SvaraRadera
  2. Men hallå det går ju bra för ditt bensinbolag!!
    Öster spelar mest i väster numera!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror gåsen har "lite för mycket" skit under vingarna. Putsar du fjädrarna ordentlig. Det feta är jobbigt men annars skulle du int leva om inte det kladdiga hängde vid. Utryckte,jag mig tydligt? Jag tycker gåsbloggarna är kostigna!

    SvaraRadera
  4. Skit under vingarna?
    Jag.
    Sitter man nästan i samma soffa som Marilyn och samtidigt har en Djurgårdsflagga som kammar luggen då är lite skit under vingarna en skitsak!

    SvaraRadera