07 april 2009

Dagens Hockeyfinal

Fjärde finalmatchen mellan HV och Bandyklubben.
Jag har sagt det förut.
HVi kommer att göra det oHVäntade ikväll.
Alla tror att hemmaplan avgör.
Att hemmastarka FBK vinner.
Alla vet att ...
Jag vet det.
Alla vet att FBK inte förlorat hemma sedan Frödings dagar.
Alla vet att solen alltid skiner i Karlstad.
Eller??

Kim Staal.
Han har inte rosat HV-marknaden.
Ikväll slår han till.
Ikväll blir han hjälten.
Ikväll slår han till.
Två gånger om.
Två mål och en assist.
Allt är förlåtet.
Kim Staal kom tillbaka :)

Till slut HVinner vi med 4-2 :)
Det är kvitterat.
Efter kvällens Rumble In the Kaffeburk står det 2-2 i matcher!
Sen är det torsdag.
Men det är en annan dag ...

Sa jag det?
Sa jag Rickard "Snackisfjortisen" Wallin.
Jag har efterlyst det.
Skönt att man inte är ensam ...
Vem ska proppa Wallin??

"Vi måste vara lite fräckare, mer desperata och mer obekväma"!

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. I kväll smäller det, men det är inte bara "sugröret" Wallin som behöver proppas utan de flesta i familjen behöver smällas på =)

    Det skall göra ont att möta HV!!

    SvaraRadera
  2. Jag bara älskar det kvinnliga könsorganet, men när det sitter på män blir det litta fel :)
    Posten behöver förnya sitt frimärksutbud, skulle sitta fint med ett sugrörsmotiv hahahahahahahahaha ....

    SvaraRadera