16 augusti 2009

Dagens Bullet

Jag fick se en.
En härligt förfallen en.
En grön en ...
Utan en massa störande blänkande krom :)
En Royal Enfield.
En Bullet?
Inte den blekaste ...



Det jag vet med säkerhet är att ...
.. alla inte gillar förfall :)


Det jag också vet med säkerhet är att ...
.. detta är en Bullet ...
En äkta Bullet ...
Han är tamefan Bullet överallt :)!!




Sen kunde jag konstatera att många var det.
Många var de som skulle köra Mälaren runt!!






Precis innan jag tog min omotoriserade tillbaks till mammas gator.
Dök den upp.
Dagens förstapristagare alla kategorier.
En Compact, f'låt ska vara Maraton ...
Men på Nesse Sjöström och "Syndarns" tid hette den Compact!!


***

2 kommentarer:

  1. Ja Nisses var gul och min var blå

    //konsulten

    SvaraRadera
  2. Jasså du hade en också, jag bara minns att Nesse hade en och att den var postgul, som pappan!
    Hade körde den till Öland på sin första sommar som femtonåring :)

    SvaraRadera