19 augusti 2009

Dagens Doping


BERLIN. VM i Berlin är på väg att drabbas av en jätteskandal.
Enligt vad Sportbladet erfar har Usain Bolts träningskompis Daniel Bailey åkt fast i en dopningskontroll efter 100-metersfinalen i VM här i Berlin.
I så fall ett dråpslag mot trovärdigheten i Usain Bolts fantastiska tider.
Redan innan VM åkte VM-klara Yohan Blake fast för dopning hemma på Jamaica.
Även han träningskompis med Bolt.
Alla tre tränas av Jamaicas chefscoach Glen Mills.

O hemska tanke ...
Tänk om?
Sa jag det?
Sa jag Ben Johnson?
Sa jag Jamaica!!

Uppdatering 16:04
Dopinganklagelserna dementeras ...
Rätt ska var rätt.
Men är hon en man eller en man??
Rätt ska var rätt även på en lunchsylta!!

Oooops!
Ingen final för Wissman!!

***

2 kommentarer:

  1. Trist att allt bara var ett påhitt då. Undrar hur mycke trafik och annonsintäkter det här genererade aftonhoran?
    Läxa; läs aldrig kvällsblaskor.

    SvaraRadera
  2. annanyman:
    Jag tror inte sista dopingordet är sagt när det gäller Jamaicas löparunder och det säger jag trota att min blogg är totalt reklambefriad.
    Dessutom var det väl fler media än Ab som basunerade ut nyheten eller??

    SvaraRadera