02 juni 2010

Dagens Järnväg

Spårväg City ...
Pengarna som gick upp rök??



***

11 kommentarer:

  1. Skyll inte på mig bara, jag betalar alltid mina egna.

    SvaraRadera
  2. Ja, i den mån jag gör några. Snart fyrtio år sen jag gjorde min senaste :-)
    Borde snart vara dags att göra en...

    SvaraRadera
  3. Ö-vik-Umeå, tretton mil T/R, ganska lagom...Men Umeå har ingen station, förlåt resecentrum, än...

    SvaraRadera
  4. Kan man inte komma till Sunne får man nöja sig med Ö-vik!!

    SvaraRadera
  5. Sunne, vad skulle jag DIT å göra isåfall?

    SvaraRadera
  6. Gå på biblioteket, gå runt detsamma och njuta av en vacker byggnad ...

    SvaraRadera
  7. ..åsså gugglade jag på det...ser ut som nya utbyggnaden hos oss...då kan jag lika gärna stanna i Ö-vik och vända :-)

    SvaraRadera
  8. Ja men det är ju en Wingården-produkt :))

    SvaraRadera
  9. När man ändå är inne på spår är det numer svårt att spåra "Humor" vid spåren kring Berzelii Park ...

    http://stadsflanoren.blogspot.com/2010/06/humor-av-kg-bejemark-vid-berzelii-park.html

    SvaraRadera