08 november 2010

Dagens Icander

Ibland blir man konfunderad.
Idag blev jag det.
Först basunerar Icander ut sitt budskap ...
.. sen tittar man in i närmaste gallerifönster.
Och vad skådar ens norra då?
I konsten speglar sig Jarla Grill.
Är det detta som kallas "Grillkonst"??



Sedan tar man ett par steg till.
Handelsbanken .. en säker bank?



Och då har jag inte ens nämnt att mitt gmail-konto blivit hackat!
Så om ni fått ett konstigt mail från undertecknad så ...
Skatteverket i Norrland har fått det det vet jag.
Dom lovade att ta tag i ärendet ...


.. blir inte kul nästa år när man ska få igenom avdragen ... :)

***

2 kommentarer:

  1. Du fick för mycket griller i huvet idag, din stackare...

    Stupet gör att vi har ett eget Skatteverk i Norrland. Vi har ALLT!

    SvaraRadera
  2. Ni har allt synd då att jag numera inte får inresetillstånd!!

    SvaraRadera