08 november 2010

Dagens Sanning

goosevisionen
visar
Ingela Larsson



***

9 kommentarer:

  1. Är det DEN filmen? :-)

    Inte för att jag är född på trettiotalet, men annars är vi överens. Hon och jag.

    SvaraRadera
  2. Det är det .. hon är ju helt enkelt underbar .. måste vara inövat??

    Jag trodde ett tag att det var du :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Tack, det tar jag som en komplimang :-)

    Vi är inte inövade nån av oss, vi ÄR sådär. Bara dialekten som skiljer.

    SvaraRadera
  4. Dialekten?
    Jag som trodde det var frityren!!

    SvaraRadera
  5. Hennes är mer flott, stripsigare. Min är saltare liksom...

    SvaraRadera
  6. störtskön donna helt enkelt!!

    SvaraRadera
  7. bb:
    Men hon är nog saltare eller ..??

    rm:
    Helt överens!!!
    Fler sådana i publiken ...

    SvaraRadera
  8. Saltare, HON??? Nähähä, du har inte sett hela min kryddhylla än! :-)

    SvaraRadera
  9. Men jag har hört hyllningarna, dom hördes vida över stupet!

    SvaraRadera