14 december 2010

Dagens Bensinmack

goosevisionen
visar (i samarbete med IB)
Caltex



***

6 kommentarer:

  1. Sorry inte en susning annars var det rent underbart att se den lilla filmen

    SvaraRadera
  2. Härlig filmsnutt, men tyvärr inga Caltexkunskaper...

    SvaraRadera
  3. Räknar inte med att få något svar, tyvärr, känns som Bibi sitter inne i Fiaten med svaret!!

    SvaraRadera
  4. Ingmar Bergman kunde nog ha gjort succé även i deckargenren. Det här filmklippet visar det med all önskvärd tydlighet.
    Vackra kvinnor, snabba bilar och olösta gåtor. Allt som en actionfilm ska ha finns där.

    Men var är Caltex?
    I Solnatrakten kanske? Ser hon inte ut att vara på väg till jobbet i Filmstaden?
    Man skymtar ju en järnväg, finns det nån sån i Stockholmsområdet?

    SvaraRadera
  5. Man är kass på bilar och mackar och mycket annat!
    Jag kan bara erbjuda denna vits idag!

    Kjell Bjarne kom hem med en flott ny damcykel. - Var har du fått tag i den, frågade hans mamma.
    - Jag satt i skogkanten och flirta med Petra, då tog hon av sig byxorna och sa att jag skulle få ta vad jag ville ha.
    Då tog jag cykeln. - Det gjorde du rätt i, Kjell Bjarne. Det är ju inte säkert byxorna hade passat.

    SvaraRadera
  6. gp63:
    Järnvägmässigt finns det många spår runt Solna så ..??

    kf:
    En sån vits per dag gör ju att man helt glömmer bort Caltexmackar!!

    SvaraRadera