Svart i rutan.
Då var det bättre på Ikas tid :)
Svart sedan typ klockan 18??
Men man har ju TV i datorn .. överlever :)
Man fattar dock inte varför dom aldrig kan informera via hemsidan??
Att dom inte trodde att alla skulle uppdatera.
Att inte alla??
Samtidigt.
Men alla fick ju meddelandet samtidigt??
***
Ja dom borde kompensera med en sjyst julklapp haha
SvaraRaderamvh. Gusten Tranemo
Dom borde det ja .. men inte tror jag på det?
SvaraRaderaTror ju inte på tomten längre ...
Telia kallas inte för Felia utan orsak ...
SvaraRaderaDet blir värre om du kollar på avtalet. Du har rätt till kompensation om problemet pågår 5 dagar i sträck.
SvaraRaderaSen ringer man "supporten" så sitter det okunniga säljare där som vill sälja på dig fler kanaler hahaha fy fan
ff:
SvaraRaderaMen nu funkar det, såg just Ajax göra 1-0 på Milan, nu döper vi om bolaget till Helia!!
annonyman:
Jag kom inte ens fram till supporten, han/hon var väl ute och superade.
Det är första gången som det tutat upptaget när man ringt 90 200?? :))
Hej!
SvaraRaderaJag heter Marcus Haglund och jobbar på Telia Kundservice.
Jag vill beklaga eventuella problem vi orsakat dig i och med driftstörningen igår kväll.
Självklart skall vi lägga ut sådan information på vår webbplats direkt, det var också många som hade problem att ta sig in på den igår.
Anledningen till denna var att vi uppmanade för många kunder att starta om sin digitalbox. I och med att väldigt många kunder då startade om sina boxar samtidigt fick servrarna som sköter inloggningen problem.
Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning
Marcus Haglund, Telia Kundservice
MH:
SvaraRaderaTack för att du tog dig tid att svara!
Det visar iaf på storhet!!