09 december 2010

Dagens Skuffelse

Titta noga på den här "TV-bilden".
Den är en bluff ...
Eller en Svedbomsprodukt??

Läste i bladet att nu börjar TV-sändningarna.
Bandy i TV-rutan .. äntligen.
Men icke gult, sa Nicke.
Äntligen satte sig i halsen!!
Inte en inplanerad match där vi får se di vackert gule!
Inte en match.
Däremot som vanligt tre matcher med Edsbyn??

Spikade TV-matcher:
Annandagen 26 dec, Sandviken - Broberg/Söderhamn, kl 15.00 (SVT 1)
Trettondagen 6 jan, Edsbyn - Bollnäs, kl 15.45 (SVT 1)
Söndag 9 jan, Kungälv - Hammarby, kl 15.45 (SVT 2+1)
Söndag 16 jan, Västerås - Edsbyn, kl 15.45 (SVT 1)
Lördag 5 feb, Villa Lidköping - Edsbyn, kl 14.00 (SVT 1)

Sa jag det?
Sa jag trött.
Vad trött jag blir.
Trött på Svt.
Trött på Edsbyn ...
Jag vill se gult, gult, gult...


***

6 kommentarer:

  1. Inte kan han väl bli trött på Edsbyn?
    De e väl kul att dom får vara med, nu när man kanske inte längre e bäst när man var det var ju SvT inte intresserad?

    SvaraRadera
  2. Jo iaf när det gäller TV-sändningar :)

    SvaraRadera
  3. TV10 skall ju också visa några matcher så vi får hoppas de väljer bland de lag som inte SvT valt.

    SvaraRadera
  4. TV10??
    Tror jag inte ett dyft på!!

    SvaraRadera
  5. Tro vad du vill, men de skulle visst ta över TV 4 sports tänkta planer på att sända bandy vad jag förstod. Men som alltid kan jag ha fel.

    SvaraRadera
  6. Jo jag vet, jag har sett och läst det men först när den första sändningen rullar igång tror jag på det!!

    SvaraRadera