14 januari 2011

Dagens Opening

Så var den då öppnad.
Det gulblåa bandet är avklippt.
Lö Grand opening ...


Lyckan är att stå i en Dovaskö.
Lyckan måste vara att köa för en billig öl!
Lyckan måste var det??



Men det tar nog minst tre-fyra år innan jag kallar detta en sylta av rang.
Kanske tar det längre tid .. nu när man inte får röka in en krog!
Men med dom ölpriserna kan man sitta ut med att det luktar målarfärg :)

Alla på Söder är nog glada.
Alla utom konkurrenterna.
Vägg i vägg gläds man nog inte ...


***

4 kommentarer:

  1. Ja du stod utanför och gladdes när de andra fick sina B-vitaminer. Tycker alla det var en fin avslutning på en billig fredagskväll. I den dassverkstaden på övre är det kanske ganska avslappnat?
    Men på nedre öfre var det nog som vanligt!

    http://www.youtube.com/watch?v=MlfcF1I5e_g

    Varför får fåren inte veta? Obs; att inlägget inte har något med verkligheten att göran!

    SvaraRadera
  2. Som tur är blev även humbla jag insläppt och fick mig några Sofiero, ta det med ro sa kyparn, när servicen var lika med noll
    Som tur är också att man inte gick dit för att äta :)!
    Goosevisionen speglar verkligheten, allt annat har inget med den att göra(n)

    SvaraRadera
  3. Fick dassologen öppning på ny sylta? Hahaha!

    SvaraRadera
  4. Ja fast sylta är nog att ta i, kändes lite för mycket inredd för att vara sylta, för mycket en doft av nymålat och nyklistrat!!
    Men den blir nog snart inpissad och fin.
    Som kuriosa kan jag nämna att jag inte var den förste som spottade snus på golvet, men väl den förste som spottade den på fäjsbokken :)))

    SvaraRadera