30 januari 2011

Dagens Silikon

Inte för att jag vet om silikonen är utrotningshotad?
Eller om alla silikongruvor snart är tömda?
Men.
För säkerhets skull.
Vi måste förbjuda bröstförstoringar á la silikon!
Vi måste låta han Roland Persson ha tillgång till världens all silikon!
Låt han få tillgång till världens alla silikongruvor!
Så ballt!
Så tungt.
Så lysande!!
En hel Volvo gjuten i silikon ...
I förfallet ser man alltid skönheten!
En 240 för 240 000 :- ...
Om jag hade pengar ...
Och är det inte gäss så säg??
Så missa inte.
Kam in i värmen!!


Sa jag Galleri S7.
Sa jag Night Job.
Sa jag Snickarbacken.
Sa jag Oskar Nilsson, Roland Persson och Jonas Liveröd.

Sa jag Roland Persson??
För det fåtal som missade ...
Det är samme Persson.
Roland "You're Too Lång" Persson


goosevisionen

prådli presänt
'Howlin and Scrambling' - Live at Nationalgalleriet




***

4 kommentarer:

  1. Ingen fara, jag tänker inte ha silikon i mina. Farbror Fronning rekommenderar plysch, mjukt å fint säger han.

    SvaraRadera
  2. Plysch låter bra, känner inte han Persson så där jätteväl, men jag är inte speciellt orolig att han börjar jobba med plysch, bluessångare är vanligtvis inte mycket för plysch .. eller??

    SvaraRadera
  3. Näe, kanske inte...men en tvåförti i blue plysch skulle vara mysigt att ha...

    SvaraRadera
  4. Nja hellre silikonvarianten ...

    SvaraRadera