11 januari 2012

Dagens Isfria

Sapa Arena om en afton ...
Det var nyss som hon satt på bänken.
Nu är hon ombytt och klar för spel ...

.. och hon kan behövas ...
Vi möter det tunga gröna VBK och vi behöver poäng ...
En sak jag vet med säkerhet är att det blir fullsatt i hallen ...
Vem vill inte se topptippade Hammarby förlora en poäng!!??

Vetlanda BK

.. och till alla talangfulla helgula bandylirare ...
Glöm aldrig ...

Du kan också

Sa jag det?
Nämnde jag resultatet?
Nej det glömde jag visst ...
Sa jag kryss??

På kryss i Nybroviken

Det blir klassiska 5-5 ...
Skål Tamefan!

***

6 kommentarer:

  1. Blir ganska snabbt fullsatt i hallen. Din alltså. Med småfolk.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr verkar alla få gå hem med den gula halsduken i sorgläge .. 0-2 efter 13 minuter ajajajajajujujujuj

    SvaraRadera
  3. 0-2 fortfarande, fem minuter in på andra. Det vänder!

    SvaraRadera
  4. Var gås det ut ppppåg in akuratATOM

    SvaraRadera
  5. Att få allt på rätt plats??

    SvaraRadera