04 januari 2006

... gås bandylexikon (uppdatering, Patrik "PG" Gustafsson)

G
Gustafsson, Patrik "PG", ung lovande bandyspelare i Vetlanda BK. Har säsongen 2005/06 visat bandysverige "att utveckling pågår". Förlänger man dessutom sitt kontrakt och skriver på för två nya härliga bandyår i knallgula VBK. Då är man värd en plats i BAOB, då har man uppnått ett av de viktigaste målen för en bandyspelare ...
"PG"-fakta:
19. PATRIK "PG" GUSTAFSSON
Mittfältare
Född: 17/8-83.
Yrke: Studerande.
Längd: 178 cm
Vikt: 76 kg.
Landskamper: 2 U.
Debut VBK-A: 2004/05.
Allsv.: 30 matcher, 5 mål.
Klubbar: Nässjö IF, VBK.


... gås bandylexikon ..

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

  1. Det är alltid roligt när nya talanger dyker upp. Det är bara att gratulera!

    SvaraRadera
  2. Katastrof! Bandylexikonet (BAOB)är borta! Borta! Säg inte att du också fått fullt på din blogg och att blogger har rensat bort med med automatik. Det vore en katastrof. Jag skulle säga årets katastrof. Som om en bandyhatande flodvåg dragit fram över Internet...

    SvaraRadera
  3. perspektivet:
    Jag vet ..
    Jag vet att det är borta ..
    Jag vet dock inte vad som hänt ...
    Jag vet inte hur det gått till ..
    Jag har skrivit till bloggerhelp ...

    SvaraRadera