01 september 2006

... gås Viborg eller Teleborg??

Viborg eller Teleborg.
Det är frågan.
Inte för mig.
För mig är det Teleborg som gäller!
Utan tvekan!
Men för Anders Linderoth.
Är det en knivig fråga?
Ska jag eller ...
..ska jag inte.


Igår funderade han på att sluta.
Idag är det andra tankar.
Linderoth till Viborg?
Läser till min fasa att ...
Danska Viborg är intresserade av ...
Anders Linderoth.
Fotbollstränare Linderoth.
Och att fotbollstränare Linderoth.
Är intresserad av Viborg.
De har i hemlighet träffats i Helsingborg ...

Aha!
Sportchef Widén!
Ser du vad jag ser?
Ser du mönstret?
Det är ju en borg han är ute efter.

Det är nu Teleborg kommer in i bilden.
Sportchef Widén!
Det är i detta läget som du ...
På nåt smart sätt kan tipsa Anders om ...
Ja just det!
Teleborg.
Efter Viborg i Helsingborg.
Kommer ... Teleborg!



Dessutom Widén!
Minns vad han sa han Mäster Svensson.
Vår Värendsvall är oss en väldig borg.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar