31 december 2006

Ett Gott Nytt

Gåsen - Bio
presenterar
Happy New Year

8 kommentarer:

  1. Broder Gott Nytt!
    Vi saknade dig vid bordet,
    Hälsningar från:
    Bandy o spedwayoraklet Lasse "P"
    Spedwayeleganten Bosse Virebrant
    Peder Andersson
    Rolf Adolfsson Gottes Lu
    Fösaluen Kalle Alkeberg
    Grönsaks Toll
    Osten o flickornas Anders Drott
    Sune Karlsson
    Bullen m.m.m.
    kolla min hemsida; är under utveckling. Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år önskas med synliga bandybollar och ett vinnande BP!

    SvaraRadera
  3. Du p-e fronning!
    Med bandyportfölj; ej bäg.
    Samt rätt blandat bandykaffe, garanterar jag att du kommer att se
    "synliga" bandybollar.
    Ibland flera timmar efter en match.
    Jag skall fundera på det där med BP
    Själv tankar jag för tillfället på
    Q8.

    SvaraRadera
  4. konsthandlaren:
    God Nytt på dig själv du!
    Känner igen de flesta som saknade!
    Men??
    Lasse P???
    Bullen??

    Hemsidan - lysande!
    Snart börjar du väl att blågga också :-)

    p-e:
    Jag önskar dig och alla dina soppor detsamma!
    Men bry dig inte om bollen.
    Kolla filmen en gång till och njuta av alla vackra isytor, spelarnas fullständiga kontrolla av sina lemmar och tår och bollen m.m.
    Och du.
    Den där bollen som du aldrig har sett.
    Den gör så ont.
    Fråga killen i slutet av filmen :-)

    SvaraRadera
  5. Hörrö Konstförfalskaren: Jag har ju provat med riktig bandyportfölj (tro mig eller ej!) och härligt kaffe med konjak. Kan det ha varit för att kaffet förvarades i en klassisk tv-kanna som bollen ej stod att finna?! Kuwait ska man hålla tassarna ifrån - se hur det gick för Saddam. Tanka fullt med BP! I vår smäller det! Guldhattar och jubel!

    SvaraRadera
  6. Herr p-o fronning !

    TV kanna ?????? Klassisk????
    Termos klassisk skall ha kork
    som tillslutning (ej plast)
    Kuwait ?????
    Jag menar qvinnor inom 08 området!

    SvaraRadera
  7. Göran!
    Lars "P" Palmgren Nisses pöjk.
    Han som hjälpte Bosse V. med taktiken mellan Mållila o Vetlanda.
    "Vi tar starten sen ökar vi" genialiskt.
    Skirö och Järnforens stolthet
    Stefan "Bullen" Andersson.
    I dag dricker vi inte bandykaffet,
    för att bli fulla idag dricker vi det för det är så himla gött.
    Är ett av hundratals filosofiska
    yttrande från denne målvakt.

    SvaraRadera
  8. konsthandlaren:
    Palmgren och "Bullen".
    Självklart.
    Dåligt av mig.men ibland står det still.
    Ibland lägger sillen till!

    "Vi tar starten sen ökar vi".
    Genialiskt är ju bara förnamnet.
    Ska å det snaraste ringa Horace.
    Jag har hans nummmer!!
    Han har inte Palmgrens strof!!
    Nu måste de mötas.
    Dikten och verkligheten!

    konsthandlaren/p-e:
    Detta forum är alltid vara öppet för er.
    Den ene tänkandes på olja och den andre på inoljade qvinnor hahahaa

    SvaraRadera