04 februari 2009

Dagens Synecdoche

Inte nog med att vi bara får oavgjort mot "de lilas gäng"
Inte nog med det.
Säger bara Synecdoche??
Synecdoche!!



Kommer man hem från en sylta nära Sveavägen.
Kommer man hem från en syltinredd sylta ...
Hittar man en torrent.
Synecdoche.
Tänkte man.
Va kul.
Se den innan den svenska premiären :)
Tänkte man.
Laddar man hem filmen på ett svisch!!
Vi snackar snabbt.
Ska man kolla in lite.
Men fa van ...
Måste man ladda hem en codec.
Tror du att den är gratis??
Tror du det??
Tror du att 4-4 var rättvist??
Tror du på spöken ...
J*vla torrenter.
J*vla bandy.

Men oooops.
Glömde ju.
Vi slog Nässjö?
Njudungsgymnasiet slog Brinellskolan.
Alltid nåt, sa Bull
Alltid nåt, sa Bill.
Kronprinsen here we come ...

Sa jag det?
Sa jag urusel tippare??
Undertecknad.
Hade jag nåt rätt??
J*vla domare.
Döma två straffar till ett bortalag.
Två straffar till bortalaget ... i samma match!!
Måste krävas vissa codecs för sånt??
Synecdoche ...

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Enligt initierade källor fick ni vara mycket glada för oavgjort

    SvaraRadera
  2. Jaså, du har hittat hit Hanebo! Jag litar på dina initierade källor ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahahaneboooo....

    jansson:
    Jag lilar på mina :)

    SvaraRadera