15 juni 2009

Dagens "Se Hit"

Ett besök om dagen på Jonassons.
En "äggåansjovis" och ett bakverk av rang per dag.
Men det hjälper inte?
Är man som jag värd sin vikt i guld!
Då krävs det mer.
Då krävs det mer om man ska öka den ...
Mycket mer :)

Jag har prövat alla möjliga och omöjliga metoder.
Men icke, sa Nicke.
Icke, sa Bull.
Icke, sa Bill ...
Men så dök den upp i en gammal Se.
Annonsen om produkten ...
3 1/2 kg. på 14 dagar.
Nu snackar vi viktökning!!
Nu gäller det bara att hitta närmaste apotek.
Närmaste apotek som har varor kvar från nådens år 1945!!

Sa jag det?
Sa jag förändrade?
Visst har tiderna förändrats!!
Visst har idealen förändrats :)??

***

5 kommentarer:

  1. Jag försöker nog med Pilsner i stället den är ju så rik på
    B-vitamin.=)

    SvaraRadera
  2. Jo, en sån annons skulle man vilja se idag, de du...
    Å snyggare varom åxå, närom va så där; lite fint runda...

    SvaraRadera
  3. raggmunk:
    Men oj, det tänkte jag inte på, kanske det bara är att öka mängden pilsner!!??
    Härligt, det är sånt man vill läsa :)

    svante:
    Precis så känner jag .. att jag skulle bli betydligt snyggare om jag vore litta rundare :)!!!

    SvaraRadera
  4. Hej vill bara säga att jag gillar din blogg har lagt till din blogg på blogglista
    Hejdå

    SvaraRadera
  5. venustas:
    Vill bara säga att såna som du gillar jag!!
    Och jag lägger självklart till dig i min lista!!

    SvaraRadera