20 september 2009

Dagens Gif



via

Sa jag det?
Sa jag Play Time klockan 16:00.

***

6 kommentarer:

  1. Va f*n? Måste dom dyka upp på "coisas" för att du ska hitta dom? ;)

    SvaraRadera
  2. Nej, nej, jag har hittat dom för länge sedan, men nu när dom börjar dyka upp på andra sidor så ...
    Kruxet är att det finns så jädrans många giffar nu för tiden, jag vet inte hur många jag har som är draftade, det känns som rena rama NHL:en :))

    SvaraRadera
  3. Jag tror dig inte! Du läser inte mina inlägg! Snyft snyft! Jag ska minsann maila dom till "coisas" direkt nästa gång! :D

    SvaraRadera
  4. Men hallå nu får du ge dig, du har två läsare och jag är den ena!!
    Idag ska du vara glad, 4-1 för Djurgården iofs mot BP, men nu ökar ju chanserna att båda lagen klarar sig kvar!!!

    SvaraRadera
  5. Det ska vara sneda leende sa han Lind!!

    SvaraRadera