29 september 2009

Dagens Slutbud

Som jag tidigare uppdaterade ...
Christina Lindberg gick för 7 870 kronor!
Inte illa för en gammal hyrkasset :)
Men jordnötter i förhållande till han Bergmans auktionspriser.
Irvin Penns fotografi av mästaren gick för 520.000 ...




Edvard Munchs porträtt av August Strindberg gick för 540.000 ...



En modell av Dramaten gick för 1.025.00!
Över en miljon ...

Men det är klart.
Då sitter ju han Bergman själv i modellen ...

Jag tänker tanken!
Jag behöver en modell av en sittande Bergman :)

En miljon!!!

***

2 kommentarer:

  1. Hade han Bergman inget dass där på Fårö?

    SvaraRadera
  2. Nej enligt vad jag förstått så fanns det inget, men i närheten kanske och det var där som jag tänkte att jag skulle placera modellen av honom och sen bör miljonen vara min :)))

    SvaraRadera