21 september 2009

Dagens Grattis

Leonard Cohen - 75 år!!
Tyvärr finns inte den rätta videversionen på tuben ...
Den rätta som är en riktig höjdare.
Nu får ni nöja er med denna versionen ...



.. som också blir en kampsång.
En hockeyns kampsång.

Idag startar hockeyns Elitserie.
First we take the Elitserie, then we take the SM-Guld!!

Så Grattis till Leonard och grattis alla hockeyälskare.
Sen får vi hoppas att "grattiset" håller i sig ...

Sa jag Manhattan?
F'låt ska vara Linköping ...
Klockan 19:00 i Chokladhallen.
Brorsan är där.
Karlsson är där.
Och alla är chokladladdade!!!

Första hemmamatchen blir mot Djurgården.
På torsdag den 24/9 i Kinnarps Arena.
Huvva, huvvalainen.
Nu kör vi.
Nu kör vi så det ryker.
Nu kör vi över alla i alla lägen ...



***

2 kommentarer:

  1. Nu är inte bara hockeyspelarna ute på hal is , utan även du min gode Josehzohn.
    Det smäller på Torsdag hemma i Kinnarps. =)

    SvaraRadera
  2. Ja förlåt jag ser det nu, jag läste något annat om lördag och så växlade jag ihop tågen ..
    Men det ändrar jag snabbt, TACK!!

    SvaraRadera