19 december 2009

Dagens Gif


***

9 kommentarer:

  1. Charlett har ganska nyligen sjungit in en låt....som jag INTE kommer på men gillade när jag hörde. Har googlat men inte fått napp. Får man det bara om man har agnat rätt?

    SvaraRadera
  2. Har hon sjungit??
    Hade jag ingen aning om ...
    Vet inte om det är betet det beror på när man fiskar på gåggel!!

    SvaraRadera
  3. Tja, skriver man in "Charlett" får man nog svar som man frågar. Oavsett om man heter Charlett eller Binda. Om man däremot gågglar "Skarlett Jonasson" så kan man hitta en sång iaf:
    Relator - Pete Yorn & Scarlett Johansson

    SvaraRadera
  4. Fronning, nu är det snart ånyo tider med jul, glögg och kalla dazz.

    Glöm inte denna. Minns du succén för ett år sedan?

    http://www.elfyourself.com/

    SvaraRadera
  5. pef:
    Och vem f*n är Peter Yorn och vad gör han på min sida :)???
    Det finns bara en Scarlett och det är inte Charlätt, ska det vara så svårt :))??

    kf:
    Han fronning glömmer inget, inte för han är långsint, men dock Brommabo!

    SvaraRadera
  6. kenneth/mrj/barbro:
    http://elfyourself.jibjab.com/view/SYuvSoqmYCperGXyKh3E

    SvaraRadera
  7. Snacka om älva :)!!!
    Men att downlåda för 4.99 dollars, nä tack du :)!!

    SvaraRadera
  8. Du håller dig för god för att betala för flickor... Jag antar att det hedrar dig. ;)

    SvaraRadera