23 december 2009

Dagens Julkort

.. först kommer ett från en kär gammal vän ...


Samtidigt måste jag utfärda en varning.
Han är ute nu.
Jag som inte ens visste att han suttit inne ...
His name is Fjong .. James Fjong!

Sa jag det?
Sa jag större storlek!
Han finns i en större storlek också ...


God Jul önskar Klubb Super 8

Sen kom det ett hembundet från Umeå ...

.. och ett från Åsa-Nisse.
Åsa-Nisse med ett vintrigt Vetlanda i bakgrunden!!


Sa jag 8 januari?
8 januari 2010!!
Lägg det datumet i kalenderminnet ...
Återkommer :)

God Jul
***

2 kommentarer:

  1. Hahaha, James Fjong! Jodå, jag dejtar honom också. Men STÖRRE? Nja, då blir det problem...
    Kortet från Hembundsföreningen är jättefint, visst klär jag i slingor? :-)
    Åsså Nisse, vad vore livet utan? Nisselöst.

    SvaraRadera
  2. bb:
    När julen glimmar, glimmar allt!!
    Men utan tvekan Nisse glimmar mest!!

    SvaraRadera