18 februari 2010

Dagens Järnväg


***

10 kommentarer:

  1. Åh men nej..stor tragik...

    SvaraRadera
  2. Å så vackert! Solvarm rost doftar så gott.

    SvaraRadera
  3. Man kan fortfarande liksom höra .. nypåstigna i Sunne??

    SvaraRadera
  4. Själv är jag relativt nypåstigen, men inte i Sunne :-)

    Kom på, när jag ser bilden, nåt jag ska skecka. Ska bara söka bra bilder. Återkommer! Som det brukar sägas.

    SvaraRadera
  5. Kända nästan nypåstigna kvinnor som inte har varit i Sunne!!

    SvaraRadera
  6. Nu blev det rätt! Men, KÄND?

    SvaraRadera
  7. Va blev det fel igen!!

    Nästan kända nästan nypåstigna kvinnor som inte har varit i Sunne!!

    SvaraRadera
  8. Hahaha, jag får se till att bli RIKTIGT känd. Men för VAD???

    SvaraRadera
  9. Gör som jag bli känd för att inte vara känd ..

    SvaraRadera