17 februari 2010

Dagens Mörker


Kommer man hem och är snäll.
Man har gjort en insats för mänskligheten.
Vad möts man av ...
J*vla Edsbyn!

Säsongen är över för det trefaldiga gula mästarlaget.
Det blir inget slutspel för Vetlanda BK.
Nu får världen bara chansen en gång till denna säsong att se oss!
På söndag möter vi Västerås i Västerås.
Men den matchen blir betydelselös.
Hrmf!!
Detta endast för att Edsbyn åter lägger sig platt på isen.
Detta endast efter en ny läggmatch av Edsbyn?

Nu är det bara att hoppas att Edsbyn åker ut i kvarten.
Snabbt ska dom ut.
Snabbt ska dom bort!
Så är det bara ...

***

6 kommentarer:

  1. De va dé hele.

    Vet inte om jag orkar gnälla på Edsbyn. Jag lyfter nog mer på hatten för Sirius som (till skillnad från VBK) kan ta sig i kragen och vara bäst när det gäller... Liete VBK syndrom nu för tiden.
    Lite samma sak som Edlund. Förra året helt osynlig i slutspelet. Osynlig i VM i år och mållös igår när det gäller...
    Äh - det är inte igår vi missar slutspelet.
    Avgå Claesson?

    SvaraRadera
  2. Bitter ... ta en på puben istället.
    Byn la sig nog för att samla ihop gänget i slutspel å slippa långa resor.

    SvaraRadera
  3. dan:
    Tur då att jag orkar :))
    När det gäller Edlund är vi överens!!
    Får hoppas att han blir synlig under slutspelet!!

    //:
    Vad tror du att jag gör, jag har ju mitt andra vardagsrum på olika barer :)
    Byn lägger sig alltid i fel matcher, måste vara rädda för att möta VBK i ett slutspel :))
    Det var ju mycket nära förra året!!

    SvaraRadera
  4. Lite mörker till. Hälsade på "Wetterspegel" i dag. Vättern lade sig häromdagen vilket betyder att våren föresenas minst en uke!

    http://www.kenneth.se/

    SvaraRadera
  5. kf:
    Som om bandyresultaten inte vore nog :)!

    SvaraRadera
  6. Kenneth med th18/2/10 21:57

    Hur kan man spola isen i detta underläge?

    SvaraRadera