12 februari 2010

Dagens Tunga

Edsbyn gör 3-1 i den 60:e minuten.
Är det spiken i kistan?
Slutspelskistan??
Slutspel gås slutspelat!!
Trettio minuter kvar ...
Kan vi vända??
Huvvabandyjävlalainen.
Kanske tur att OS börjar idag :)

Uppdaterat 20:26
Jesper Jonsson gör 2-3 ...
Jag lever tillsammans med hoppet!!

65:00 - 2 bra lag på isen, mycket underhållande ...
Allt enligt elitrapport.se.
Men vem bryr sig om underhållning.
Jag vill ha gula mål, många gula mål.
Då ska jag också snacka underhållning :)!!

Uppdatering 21:01
Så jävla surt!!
Vi har 5-4.
Edsbyn vänder och vinner med 6-5.
Om jag sa tungt innan så är det blytungt nu.

Sa jag OS.
Sa jag slutspelshockey!
Jag sa absolut inget om underhållande bandy :)))


***

9 kommentarer:

  1. Tack för god kamp.
    Synd man inte var där.

    SvaraRadera
  2. Jo det skall väl till en ängel om ni skall gå till slutspel, tyvärr.
    OS är det det nu ... i år. Ovanligt ointresserad tyvärr, man man lär väl inte missa det hela.

    SvaraRadera
  3. //:
    Gjorde en miss, för det kan ju faktiskt bli kvalspel ...


    Jävligt glad är jag att jag inte var där!!
    Slutspelat för i år om det inte mot alla odds blir kvalspel!!
    Nu blir det OS och hockey istället!!!

    Ointresserad av OS??
    Kalla, Jonsson, Sprint, Hockey!!

    SvaraRadera
  4. Nja tappat intresse som jag inte lyckats återfå. Men de en annan historia.
    Jo, en sak skall ja följa å de e skridskosprint.

    SvaraRadera
  5. Det lär inte jag följa :)

    SvaraRadera
  6. Å, förlåååt! Vi kämpade verkligen, Melanie och jag. Vi slet som djur! Hon ryckte av sig fjädrarna, och jag rullade mig i tjära. Men inte hjälpte det...kan du nånsin förlåta?

    SvaraRadera
  7. Men du sa ju 6-5 väl?? Du fick ju rätt! Var en glad gås!

    SvaraRadera
  8. Snacka om att sticka kniven i en svartgås!!

    SvaraRadera